Σαρδέλες: ψάρια πολύτιμα για την υγεία μας

Οι σαρδέλες αποτελούν μια τροφή απαραίτητη για ένα γερό ανοσοποιητικό! Με μια απλή ματιά σε αυτήν την πολύτιμη τροφή θα δείτε πως κρύβει αρκετά μυστικά, τα οποία ούτε μπορείτε να φανταστείτε.

Οι σαρδέλες περιέχουν αρκετά ωφέλιμα συστατικά, όπως είναι το ασβέστιο, οι βιταμίνες A και D, το κάλιο, ο σίδηρος, ο φώσφορος και φυσικά τα Ω-3 λιπαρά οξέα τα οποία την καθιστούν ισχυρή τροφή ενάντια στα κρυολογήματα.


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Τα ψάρια αυτά υπόσχονται να σας προστατέψουν από λοιμώξεις του αναπνευστικού.
Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, η έλλειψη Ω-3 λιπαρών οξέων, που περιέχονται στα λιπαρά κυρίως ψάρια, σχετίζεται με την εμφάνιση συμπτωμάτων κατάθλιψης στους ενήλικους ή του Συνδρόμου Ελλειματικής Προσοχής στα υπερκινητικά παιδιά. Γι’ αυτό το λόγο προτιμήστε ψάρια όπως ο σολωμός και οι σαρδέλες.
Τα ψάρια, τα οποία είναι πλούσια σε Ω-3 λιπαρά οξέα αποτελούν αρωγοί στην καταπολέμηση των φλεγμονών, ενώ ταυτόχρονα προστατεύουν τους πνεύμονες από κρυολογήματα και μολύνσεις του αναπνευστικού.
Φροντίστε να καταναλώνετε τις σαρδέλες με τα κόκαλα. Οι ειδικοί τονίζουν πως τα κόκαλά της αποτελούν εξαιρετική πηγή ασβεστίου, την οποία δεν πρέπει να την αφήνουμε στην άκρη.
Αποφύγετε τις παστές· αν και είναι εξαιρετικά νόστιμες περιέχουν μεγάλες ποσότητες αλατιού, οι οποίες θα πρέπει να αποφεύγονται.

via Blogger http://ift.tt/1dWulLo

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: