Μπορεί να φτιάξει τη διάθεσή μας η διατροφή;

Μπορεί να φτιάξει τη διάθεσή μας η διατροφή;

Τι μπορεί να φτιάξει τη διάθεσή σας και να έχει σχέση με διατροφή; Είναι το αγαπημένο σας πιάτο ή κάτι παραπάνω από αυτό;
Υπάρχουν τροφές, οι οποίες λόγω των στοιχείων και των συστατικών τους, βοηθούν ή αντίθετα επηρεάζουν αρνητικά τη διάθεση. Δεν είναι όμως, μόνο η σοκολάτα που μας ευχαριστεί, ούτε η μελιτζάνα, αυτή που ρίχνει τη ψυχολογία.


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Αν θέλετε να φτιάξετε την  διάθεσή σας, τότε προτείνουμε να τρώτε περισσότερο μαύρο ψωμί, μη επεξεργασμένο ρύζι, εσπεριδοειδή, ακτινίδια, μπανάνες, αβοκάντο, καρότα, μπρόκολα και κουνουπίδι.
Αν πάλι θέλετε να χαλάσει η διάθεσή σας, τότε αρχίστε να παραλείπετε κάποιο από τα γεύματά σας: ο οργανισμός σας αμέσως αποδιοργανώνεται, γεγονός που έχει αρνητικές συνέπειες και στην ψυχική σας ηρεμία.
Να θυμάστε: ο οργανισμός για να λειτουργεί σωστά, έχει ανάγκη όλες τις τροφές!

www.post4life.gr

via Blogger http://ift.tt/1JiXFqU

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s