Μπιλ Κλίντον: Αν η Χίλαρι εκλεγεί, θα μετακομίσω ξανά στον Λευκό Οίκο

Μπιλ Κλίντον: Αν η Χίλαρι εκλεγεί, θα μετακομίσω ξανά στον Λευκό Οίκο

Και πρόσθεσε, «Σύμφωνα με την εμπειρία μου από τότε που έφυγα από τον Λευκό Οίκο, όταν ο πρόεδρος από οποιοδήποτε από τα δύο κόμματα σου ζητάει κάτι, λες ναι. Οπότε, ελπίζω να μου κάνει την πρόσκληση».
Ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ Μπιλ Κλίντον δήλωσε  ότι θα μετακόμιζε ξανά στον Λευκό Οίκο αν η σύζυγός του Χίλαρι κέρδιζε τις επόμενες εκλογές.


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Σε απόσπασμα από συνέντευξη που έδωσε στο κανάλι CBS και την εκπομπή του Ντέιβιντ Λέττερμαν, ο Κλίντον, που ήταν πρόεδρος από το 1993 έως το 2001, ρωτήθηκε πώς θα εκτιμούσε τις πιθανότητες να μετακόμιζε πίσω στην προεδρική κατοικία.

«Πρώτα απ΄όλα, η Χίλαρι πρέπει να κερδίσει το χρίσμα του κόμματος. Αν κερδίσει το χρίσμα, τότε πρέπει να κερδίσει τις εκλογές», είπε ο πρώην πρόεδρος για τη σύζυγό του, που ηγείται στη μάχη για το χρίσμα των Δημοκρατικών.

«Αν κερδίσει τις εκλογές, οι πιθανότητες είναι 100 τοις εκατό να μετακομίσω ξανά εκεί… Αν μου το ζητήσει», είπε στο ακροατήριο της εκπομπής, το οποίο ξέσπασε σε γέλιο.

Και πρόσθεσε, «Σύμφωνα με την εμπειρία μου από τότε που έφυγα από τον Λευκό Οίκο, όταν ο πρόεδρος από οποιοδήποτε από τα δύο κόμματα σου ζητάει κάτι, λες ναι. Οπότε, ελπίζω να μου κάνει την πρόσκληση».

via Blogger http://ift.tt/1cRV2AA

Σχολιάστε