Δείτε τη γραμμή τη παραγωγής supercars της Huracan

Το NewsAuto.gr μπήκε στις εγκαταστάσεις της Lamborghini στη Σαντ’ Άγκατα Μπολονιέζε και παρακολουθούμε τη διαδικασία
παραγωγής των Huracan και Aventador.  Διαβάστε εδώ πώς φτιάχνεται η μικρότερη αλλά και η πιο καινούργια από τις δύο Lamborghini…
Η Σαντ’ Άγκατα θα ήταν ένα παγκοσμίως άγνωστο χωριό της πεδιάδας του Πάδου αν δεν υπήρχε η Lamborghini. Το εργοστάσιο που έφτιαξε εδώ ο Φερούτσιο το 1963 – ο οποίος κατασκεύαζε μέχρι τότε τα περίφημα τρακτέρ – μετέτρεψε μία αμιγώς αγροτική περιοχή σε τόπο προσκυνήματος για τους απανταχού petrolheads.

Η ταμπέλα εισόδου στη Σαντ’ Άγκατα σε βάζει κατευθείαν στο κλίμα: Citta’ della Lamborghini (πόλη της Lamborghini) γράφει περήφανα από κάτω. Η «ιερή» διεύθυνση είναι Via Modena 12, πάνω στον επαρχιακό δρόμο που ενώνει την Μπολόνια με τη Μόντενα. Δεν γίνεται να βρεθείς εκεί και να προσπεράσεις το εργοστάσιο.
Το γυάλινο κτίριο που φτιάχτηκε επί Audi – με τα κεντρικά γραφεία αριστερά και το μουσείο με τις γραμμές συναρμολόγησης δεξιά – δεσπόζει στην είσοδο του κατά τ’ άλλα αδιάφορου χωριού. Ακριβώς απέναντι από την κεντρική είσοδο υπάρχει ένα μπαράκι – το Bull Bar – το οποίο λειτουργεί και ως rent a car πολυτελείας. Δύο Lambo, μία μαύρη Gallardo και μία ασημί Aventador αράζουν απ’ έξω περιμένοντας τον καθένα να τις οδηγήσει για 120-200 ευρώ το δεκάλεπτο!
Στην υποδοχή με περιμένει η συμπαθέστατη Sara Bertusi, μία από τις κοπέλες του Γραφείου Τύπου για να με ξεναγήσει στο εργοστάσιο. Όταν τη ρωτάω αν θα πάμε και στη νέα μονάδα κατεργασίας ανθρακονημάτων – η οποία φτιάχτηκε πριν από τέσσερα χρόνια για την κατασκευή της Aventador – μου λέει πώς δεν έχει κανονιστεί κάτι τέτοιο. Mου υπόσχεται όμως ότι μπορούμε να το επισκεφτούμε στο μέλλον.
Χάρη στις συστάσεις του αντιπροσώπου Γιώργου Λυμπεράκη – που είχε φροντίσει να με παρουσιάσει λες και ήμουν ο Έλληνας Jeremy Clarkson – το κλίμα είναι καθ’ όλα θετικό, οπότε αναμείνατε όμορφες εκπλήξεις τις επόμενες ημέρες.
Το εργοστάσιο τώρα, έχει δύο γραμμές παραγωγής, μία για τη Huracan με 23 σταθμούς και μία για την Aventador με 11 σταθμούς παραγωγής. Εδώ θα σας περιγράψουμε τη γραμμή παραγωγής της baby Lambo, η οποία πρωτολειτούργησε στα τέλη του 2013. Φυσικά θα επανέλθουμε με τη γραμμή παραγωγής της Aventador.

Πριν προχωρήσουμε στην ανάλυση της γραμμής παραγωγής, να πούμε ότι η μέθοδος κατασκευής των δύο μοντέλων διαφέρει. Το πλαίσιο και το αμάξωμα της Aventador είναι εξ’ ολοκλήρου από ανθρακονήματα (με βάσεις κινητήρα από αλουμίνιο) και φτιάχνεται στη νέα μονάδα που δημιουργήθηκε το 2010 πίσω από το εργοστάσιο.
Το πλαίσιο της Huracan είναι υβριδικό – από αλουμίνιο με ραχοκκοκαλιά και πλευρικές ενισχύσεις της καμπίνας από πολυμερές ανθρακόνημα CFRP.  Συναρμολογείται και βάφεται σε εξωτερικό καροτσιέρη.
Ο V10 κινητήρας της Huracan φτιάχνεται από την Audi (στο Νέκαρσουλμ ή στο Γκιορ της Ουγγαρίας;) και έρχεται συναρμολογημένος στη Σαντ’ Άγκατα. Οι άνθρωποι της Lamborghini αποφεύγουν να το διαφημίσουν αυτό, θέλοντας να προασπίσουν την ιταλικότητα του μοντέλου.
Ο V12 της Aventador συναρμολογείται βέβαια εδώ στη Σαντ’ Άγκατα, στο χέρι από πολύ εξειδικευμένους τεχνίτες. Γενικά, η γραμμή συναρμολόγησης της Huracan είναι ελαφρώς πιο αυτοματοποιημένη. Αποτελείται από 23 σταθμούς και στον καθένα το αυτοκίνητο στέκεται μία ώρα. Ουσιαστικά, από την αρχή μέχρι το τέλος κάθε Huracan χρειάζεται τρεις εργάσιμες ημέρες για να συναρμολογηθεί και να βγει από το εργοστάσιο. Η δυνατότητα της γραμμής παραγωγής φτάνει τα 11 αυτοκίνητα ανά ημέρα. Στους πρώτους μήνες δουλεύει λίγο πιο χαλαρά, παράγοντας 8 μονάδες ανά ημέρα.
Ο καθένας μπορεί να επισκεφτεί το μουσείο και το εργοστάσιο της Lamborghini αρκεί να κλείσει θέση EΔΩ. Η ξενάγηση κοστίζει 40 ευρώ το άτομο.
Ας δούμε όμως με τη βοήθεια των φωτογραφιών τη διαδικασία συναρμολόγησης της Huracan βήμα προς βήμα. 

ΤΟΥ ΑΚΗ ΤΕΜΠΕΡΙΔΗ (http://twitter.com/theworldoffroad
Περισσότερες φωτογραφίες στο: www.newsauto.gr

via Blogger http://ift.tt/1JcipAV

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s